İşimizle ilgili ayrıntılar...
Size sunabileceğimiz hizmetleri aşağıda özetlemeye çalıştık. Bunlar "her zaman" yapabildiklerimiz.
Sizlerden gelecek talep doğrultusunda size yardımcı olmaya -elbette- her zaman hazırız.
Satış
Müşterilerimiz, mağaza ön ofisleri için gerekli her türlü donanım ve yazılımı Persis'ten temin edebilirler.
Satış ekibimiz, sizlerle irtibat kurarak ürün ve hizmetlerimizin tanıtıldığı bir toplantı düzenleyecektir. Bu şekilde ihtiyaçlarınızın tam olarak belirlenmesi ve bu ihtiyaçları en üst düzeyde karşılayabilecek çözümün ortaya çıkarılması sağlanmaya çalışılır.
Gerektiğinde teknik ekiplerin karşılıklı geldiği ek toplantılar ile sağlanacak çözümün teknik detayları üzerinde çalışılır.
Satış ekibimiz, bu çalışmaların ardından karşılıklı olarak üzerinde anlaşılan çözümün bileşenlerini ve projenin ana hatlarını açıklayan teklifimizi görüşlerinize sunacaktır.
Teklifimizin kabulü ile birlikte proje planını da içeren bir satış sözleşmesi karşılıklı olarak imzalanacaktır. Proje planı, mağazanızın çalışır hale gelebilmesi için atılması gereken adımları, öngörülen tarihleriyle birlikte belirtir. Sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte bu plan da işlerlik kazanır.
Danışmanlık, Proje Yönetimi
Persis, mağaza ön ofis otomasyonu konusundaki bilgi ve deneyimini, danışmanlık ve proje yönetimi hizmeti olarak müşterilerine sunmaktadır. Sistemlerimizi kullanıyor olsun ya da olmasın her kuruluş Persis'ten bu hizmeti alabilir.
Eğitim
Mağaza operasyonunun mümkün olduğunca rahat yürütülebilmesi için iyi planlanmış bir eğitim şarttır. Eğitimlerin hedefine tam olarak ulaşabilmesi, doğru kişilerin seçilmesi, eğitim gruplarının iyi planlanması ve gruptaki kişilerin tüm dikkatlerinin konu üzerinde toplanabilmesi gerekmektedir.
Eğitimler, müşterimizin belirleyeceği yer ve zamanda veya Persis ofisinde, eğitime özel olarak hazırlanacak olan sistem üzerinde uygulamalı olarak verilmektedir.
Mağaza açılışından sonra müşterilerimiz tarafından talep edilebilecek ek eğitimler, şirketimiz tarafından ayrıca planlanarak yerine getirilebilmektedir.
Mağaza Sistemi Kurulumu
Satış sözleşmesi ve proje planı çerçevesinde satın alınmış olan ürünler, belirtilen tarihlerde teslim edilerek mağaza kuruluşu gerçekleştirilir. Teslimat işleminden önce, eğer bir ödeme kaydedici cihaz kurulacaksa, bununla ilgili izlenmesi gereken yasal prosedürler için satış ekibimiz sizi yönlendirecektir.
Kuruluş işlemi sırasında Persis teknik ekibi, sistemin kusursuz çalışması için gerekli her türlü kontrolü yapacak ve açılış gününe hazır halde sistemi teslim edecektir.
Açılış Desteği
Her zaman heyecanlı ve telaşlı geçen açılış günlerinde Persis Destek ekibinden bir arkadaşımız, mağazanızın açılışından kapanışına kadar sizlerin yanında bulunarak olası sorularınıza cevap verecek, eğitim sırasında tam olarak kavranamamış konulara açıklık getirecek ve sisteme pürüzsüz bir şekilde uyum sağlamanıza yardımcı olacaktır.
Garanti Hizmetleri
Sisteminizin kurulması ile birlikte garanti hizmetleri de otomatik olarak başlatılır. Satın alma sürecinde belirtmiş olduğunuz tercihinize göre değişmekle birlikte, genelde donanım ve yazılım garantisi 1 yıl sürelidir. Ödeme kaydedici cihaz ile ilgili her türlü garanti hizmeti, yasa gereği, donanım sağlayıcı ve/veya ithalatçı kuruluşlar tarafından verilmektedir. Yazılımların garanti hizmetleri tarafımızdan verilmektedir. Satın almış olduğunuz diğer donanımlar ile ilgili garanti süreçleri Persis tarafından yönetilmekle birlikte fiili garanti hizmeti ilgili ürünün üretici ve/veya ithalatçısı tarafından verilmektedir.
Yazılımla ilgili sorularınız ya da sorunlarınızın çözümü, Persis Destek grubundaki arkadaşlarımız tarafından telefonda ya da sisteminize ofisimizden uzaktan bağlanarak çözüme kavuşturulur.
+Artı Destek hizmet hattımız, garanti süresi boyunca her gün, ofis saatleri dışında ve mağaza çalışma saatlerinde hizmetinizde olacaktır.
+Artı DESTEK Hizmeti
Mağazacılık alanındaki çalışma temposu göz önüne alınarak, müşterilerimizin mağazacılık faaliyetlerini kesintisiz sürdürebilmesi için yılın 365 günü 09:00 - 22:00 saatleri arasında mobil telefonla destek hizmeti verilmektedir.
Müşterilerimiz mağazalarında bir sorun yaşadığında, yetkili kişi +ArtıDESTEK hattımızı arayarak sorunu bildirir.
Nöbetçi Persis Destek elemanı, telefonla bildirilen sorunları yine telefonda çözmeye çalışır. Eğer sorun bu şekilde çözülemiyorsa, uzaktan mağazaya bağlanarak sorunu gidermeye çalışır. Sorunun donanım kaynaklı olması durumunda ilgili servis şirketine sorunu yönlendirir veya sizin görüşmenizi ve/veya servis çağrısı açmanızı sağlar.
+ArtıDESTEK hizmetinin amacı, mağazanızın müşterilerine kesintisiz hizmet vermesini sağlamaktır. Bu hedefin dışında kalan konular bir sonraki iş günü çözülmek üzere kayıt altına alınır.
Bu hizmetimizden garanti süresi içinde bulunan ya da bakım anlaşması olan müşterilerimiz yararlanabilmektedir. Bakım anlaşmalı müşterilerimiz, farklı destek saat aralığı talep edebilirler. Uzun tatil dönemlerinde gerekli sayıda nöbetçi personel görevlendirilmektedir.

Bakım Anlaşması
Garanti sürenizin bitiminden önce, destek ekibimiz sizlerle temasa geçerek garanti sürenizin sona ermekte olduğunu hatırlatacak ve garanti süresi içinde yararlanmış olduğunuz destek hizmetlerinden 1 yıllık bir süre için yararlanmaya devam etmenizi sağlayacak "Persis Yazılım Bakım Anlaşması" teklifini size iletecektir.
Ödeme kaydedici cihaz donanımı ile ilgili bakım anlaşması, yasalar gereği, donanım sağlayıcı ve/veya ithalatçı kuruluşlar ile doğrudan sizin aranızda, yine garanti süresinin bitiminde yapılabilecektir. Bu bakım anlaşması ile ilgili bilgi ve yardımı, Persis Destek ekibinden alabilirsiniz.